Odpoczynek

Odpoczynek

poniedziałek, 30 września 2013

Nominacja! Liebster Blog Award

Oto zasady:   
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Zasady pozwoliłam sobie skopiować od Matki, która mnie nominowała, a mianowicie http://matkabrowar.blogspot.co.uk/ 
Matka Browar.
Oto moje odpowiedzi na pytania: 


1.       Pomidorowa z makaronem czy z ryżem?
Zdecydowanie z makaronem. Ryż do pomidorowej mi nie pasuje.
 2.       Chodzisz na nogach czy piechotą?
Na nogach :) Piechotą też mogę. W sumie.
3.       Czego najbardziej nie lubisz w roli matki? 
Napisałabym, że wszystko lubię, ale nie. Nie znoszę wstawać tak rano. Jako leń permanentny wolę pospać do 10 a ie wstawać o 6.30.
 4.       A co najbardziej podoba ci się w roli matki?
 Buziaki i tulanie. Choć buziaki są z zębami włącznie a tulanie to od święta.
 5.       Jakie jest Twoje hobby?
Mam ich tyle... . Wyszywam krzyżykowo,  szydełkuję (a w planach też druty), oglądam seriale, czytam, gram. I wiele, wiele więcej. Właściwie to czasu mi nie starcza na wszystko. A! I lubię malować. Po ścianach. Pędzlem z farbą. Pokoje. Serio.

6.       Gdybyś miała wybrać tylko 3 rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę – co by to było?
Napisałabym, że synek. Ale on musi pójść do szkoły, zdobyć dziewczynę, wnuki.... .
Książkę, piwo i komputer z wi-fi coby z dzieciem przez skype porozmawiać :)

7.       Długa gra wstępna, czy raz dwa i do konkretów?
Zależy od humoru :) Czasami jak jem obiad to się rozkoszuję i delektuję. A czasami to taki ze mnie głodomor, że wszamałabym od razu. Obiad, znaczy się. 
 8.       Na słodko czy na słono?
Podobno to czy to to ta sama biała śmierć. Wolę jednak słone.
 9.       Twój ulubiony film?
 Duma i uprzedzenie. Piąty element, Orbitowanie bez cukru. Ja cię kocham a ty śpisz. (nie potrafię się ograniczyć a jest tego więcej)

10.   Spodnie czy spódnica?
Spodnie. Nie lubię przewiewów.
 11.   Twoje popisowe danie to…?
Gulasz z piersi z kurczaka.
 Na pytania odpowiedziałam i teraz moja kolej.

1. Film którego nie znosisz najbardziej.
2. Ulubiona bajka dla dzieci.
3.Ulubiona książka.
4.Lubisz jesień?
5.Jakie święta lubisz najbardziej?
6.Piwo czy wino? A może wódka?
7.Ulubiony serial?
8.Jakiej muzyki słuchasz?
9.Twoje największe marzenie?
10.Kawa czy herbata?
11.Sweter czy bluza?

A oto i moje nominacje:

Z góry też przepraszam za nominacje! :D Kupa z tym roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz